Blogi uus aadress

Monday, June 13, 2016

Aitäh, blogiauhinnad!

Väike kommentaar laupäeval lõppenud blogiauhindade võistlusele.

Blogiauhindade raamatublogide tuli Päikesejänku lugemispäevikule auväärne teine koht. 
Suur suur tänu kõigile hääletajatele!

Absoluutselt teenitud võit läks Flanöösile (rabarberibulvar), kelle blogiga veidi tutvusin ning neiu kirjutised on tõeliselt suurepärased. Kolmanda koha pälvis Kristin Vaarmann (meeldiblugeda), kelle armastus raamatute vastu on väga sümpaatne :- ).

Põnev on näha, millistes vormides ning raamides blogitakse - Flanöösi puhul näiteks on  isiklik blogi kokku pandud lugemisblogiga, seigad elust ning kirjandusest ilmuvad segiläbi. Kristin kirjutab pigem kokkuvõtteid ning väga lühikese hinnangu postituse lõppu.


Minu lugemispäevik on refleksiivne-kriitiline sel määral, et olen kirjandust küll ülikoolis õppinud ja oman magistrikraadi sel erialal, kuid olen olnud raamatukoi ning päevikukirjutaja kuuendast eluaastast peale (esimeses klassis oli mul tumesinine naksitrallide kattepaberiga lugemisvihik, mis siiani kusagil kapis alles). Üritan siis emotsionaalset pragmaatilisega ning hingelist analüütilisega segada. Samuti on mulle tähtis kirjutada midagi autorist endast ning mitte keskenduda vaid raamatule. Üritan aga siiski ka mitte liiga akadeemiliseks minna ja selgitada, milline oli lugemiselamus ja miks raamatut heaks, kesiseks või vaid teatud publikule sobivaks pean.

Ka minu erablogi on täiesti avalik (sandraliisa) ning üritan sinna vahelduva eduga kirjutada, kuid olen viimasel ajal vaid Facebooki lehtedel elanud ja pole jõudnud midagi eraelulist üllitada. Instagrammi ja muud seesarnast mul ei ole. 
Homme-ülehomme kirjutan pikemalt ja piltidega äsja tehtud Hispaania reisist - aastane reisiblogi nõuab traditsiooniks muutmist, kirjutasin eelmisel aastal Sloveeniast, mida reisisihina väga soovitan. Sõprusringkonna üldsuse harmoonia nimel on reisipostitused inglise keeles. Muidu postitan kuidas parasjagu tuju :- )

Üldiselt olen leitav Facebookis nagu ka Päikesejänku lugemispäevik - jätan lingi ka vasakule ribale.

Lugege ikka jõudsalt ning nautige raamatute imelist maailma!

Päikest!


No comments:

Post a Comment