Blogi uus aadress

Tuesday, August 27, 2019

Arvamusküsitlus!

Kallid raamatusõbrad, 

olen hetkel taas doktoritööga seotud kohustuste alla maetud, ning suutsin end üle-eelmisel nädavahetusel ka kenasti ära külmetada, mistõttu eelmisel nädalal blogipostitust ei ilmunud. Homme on aga tulekul uus postitus huvitavast USA-Hiina kirjanikust, keda tõlgitud ka eesti keelde.

Oleksin väga huvitatud teie eelistustest, milliseid raamatuid näete hea meelega selles blogis. Kas huvi pakuvad pigem klassikalised romaanid, uuem kirjandus, eesti keelde tõlgitu, või eesti kirjandus?

Üritan enamasti uuema eesti kirjandusega nagunii sammu pidada, kuid kuna krimakad ning armastusromaanid on minu maitsele veidi pealiskaudsed (on loomulikult erandeid, kuid pehmekaanelised raamatud ilmuvad harva, raamatukogu on minu elukohast Saksamaal veidi keeruline kasutada, ning kõvakaanelised raamatud on kallid, mistõttu ostan vaid seda, mille lugemisest tõelist rõõmu tunnen).

Valikuliselt võib aga selle blogi sisu sättida ka lugejate soovide järgi, niiet olge head ja öelge mulle kommentaarides, mislaadi kirjandus teid kõige enam huvitab.

Aitäh, kaunist päeva ning homseni! :-)

5 comments:

  1. Eesti kirjandus ja uuem kirjandus.

    ReplyDelete
  2. Saksamaal olles võiks kirjutada rohkem ka saksa kirjandusest, just tänapäevasemast, kui võimalik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tõsi ja nõustun, ning kuna olen kohe-kohe doktoritööd uuema saksa kirjanduse erialal lõpetamas, on ka mu saksakeelses ajusopis rohkem ruumi vastavate teoste jaoks!

      Delete
  3. Mulle meeldib lugeda just vanemast kirjandusest, seda seda loevad vähesed. Üks sõbralik märkus blogi kujunduse osas- vähemalt telefonivaates, (arvutivaadet
    ma hetkel ei saa kontrollida), on sul mustad tähed tumehallil taustal - nii raske on lugeda. Aga tahaks ju :), sest üks huvitavamaid kirjandusblogisid minu lugemislistis.
    Tervitades
    T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh... Seega on ikkagi nii, et jääb nagu jääb ja rohkem uuemat saksa kirjandust on kindlasti talvel tulekul, sest saan doktoritööga valmis ja siis on saksakeelses elus rohkem vaba aega ka.
      Mobiilse vaatega on jah jama, olen proovinud igasuguseid kujundusvariante ja blogspot ei istu mulle ses osas eriti enam. Kolin suure tõenäosusega ära wordpressi, kus asub ka mu inglisekeelne kirjandusblogi.
      Aga veebilehe alumises osas on alati valik "view web version", ehk aitab see Sind esialgu :-)
      Parimat,
      Sandra

      Delete