Blogi uus aadress

Thursday, February 3, 2011

Väike paus


Tere hommikust, mu kallid lugejad!

Loodan, et te pole viimase aja vaikuse tulemusena ahastusse langenud ja ootate rõõmsas meelestuses mu järgmist arvamuspostitust.

Pean vabadama - ja kahjuks hilinenult - oma kahenädalase passiivsuse pärast, aga mind on tabanud tähtaegade ja unetuse keeristorm, mille nimi on Semester Hakkab Lõpule Jõudma Ja Mul On Samal Ajal Praktika Kirjastuses Iga Päev Kella Viieni.

Lootsin sel nädalal küll produktiivsem olla ka blogirindel, aga Kafka on ära teeninud rohkem kui kui kolm lõiku minu ja teie tähelepanu, seega vestlen temaga lähemalt ja naasen järgmisel kolmapäeval.

Selle blogi kommentaarium on olnud pigem passiivne - võib-olla soovite hoopis teie mulle vaikuse täitmiseks avaldada oma lemmikraamatu või hiljutise huvitava lugemiselamuse?

Jään huviga ootama ja kohtun teiega taas järgmisel kolmapäeval.

Teie Päikesejänku

3 comments:

  1. Vastan siis kõigi ootusärevate lugejate nimel, et oleme kannatlikud :)
    Aga kui lugemiselamusest rääkida, siis taasavastasin hiljuti John Steinbecki ja leidsin, et fantasy ja muu taoline on tore lugemine küll, aga Kirjanduse vastu need siiski ei saa. Steinbeck on kahtlemata Kirjandus ja seejuures oskab isegi põnev olla.

    ReplyDelete
  2. ma ootan siis ka rõõmsasti seda kafka arvustamist :)
    mul on ehk vastupidiselt just stephen kingi tuhin peale tulnud ning kogu muu võiks nüüd mõneks ajaks raamaturiiulile kevadet ootama jääda.

    ReplyDelete
  3. Fantasykirjandust võiks kategoriseerida kui tänapäeva vaimusünnitist, pakkumaks midagi päästvat argielu hallusest põgenemiseks.

    Düstoopiad nagu Thomas Moruse "Utoopia" aastast 1516 ja kuldne kolmik Bradbury-Huxley-Orwell pakuvad antagonismi fantasykangelastele.

    Aga tegelikult on fantasy juured mütoloogias, vanade aegade seisuga ei oleks seda lihtsalt saanud fantasyina kategoriseerida, kuna tol ajal usuti müütide reaalsusesse. :)


    Steinbeck on mu patune puudujääk ja peaksin ka talle ligi minema varsti. Aga selles nimekirjas on veel ül 50 raamatu, niiet läheb ilmselt veidi aega... :)

    aitäh, et sõna võtsite igal juhul!

    ReplyDelete